Cruxerin ensimmäinen blogi tulee tähän...

Written by Arto Siurua | 23.6.2026

Ensimmäinen on aina hankalin, sanovat. 

Tuo ensimmäinen lause on muuten nimeltään "ingressi". Claude pakotti minut kirjoittamaan sellaisen, koska se on oikeasti sielultaan sadisti. 

Anyways... 

Aloitetaan lainauksella: 

"Ei se ole hullu, joka pyytää. Se on hullu, joka ei pyydä."

Lopuksi haluan kiittää kaikkia blogini lukijoita nyt vuonna 2026. 

Ennnen kiitoksia kuitenkin: 

Tärräytettäänpä tähän väliotsikko (H2)

Listataan tähän asioita: 

  • No niin. Listan kohta numero 1. 
  • Sitten tulee listan kohta numero 2. 
  • Lopulta, kolmonen. Vittu, lopultakin. 

Mutta onhan meillä muitakin listoja: 

  1. puhutaan ensin numerosta 1
  2. siirrytään sitten pohtimaan, että miltä tuntuu olla numero 2
  3. ei kahta ilman kolmatta