Ensimmäinen on aina hankalin, sanovat.
Tuo ensimmäinen lause on muuten nimeltään "ingressi". Claude pakotti minut kirjoittamaan sellaisen, koska se on oikeasti sielultaan sadisti.
Anyways...
Aloitetaan lainauksella:
"Ei se ole hullu, joka pyytää. Se on hullu, joka ei pyydä."
Lopuksi haluan kiittää kaikkia blogini lukijoita nyt vuonna 2026.
Ennnen kiitoksia kuitenkin:
Listataan tähän asioita:
Mutta onhan meillä muitakin listoja: