Ensimmäinen on aina hankalin, sanovat.
Tuo ensimmäinen lause on muuten nimeltään "ingressi". Claude pakotti minut kirjoittamaan sellaisen, koska se on oikeasti sielultaan sadisti.
Anyways...
Aloitetaan lainauksella:
"Ei se ole hullu, joka pyytää. Se on hullu, joka ei pyydä."
Lopuksi haluan kiittää kaikkia blogini lukijoita nyt vuonna 2026.
Ennnen kiitoksia kuitenkin:
Tärräytettäänpä tähän väliotsikko (H2)
Listataan tähän asioita:
- No niin. Listan kohta numero 1.
- Sitten tulee listan kohta numero 2.
- Lopulta, kolmonen. Vittu, lopultakin.
Mutta onhan meillä muitakin listoja:
- puhutaan ensin numerosta 1
- siirrytään sitten pohtimaan, että miltä tuntuu olla numero 2
- ei kahta ilman kolmatta
Arto Siurua
Kaupallinen kumppani omistajavetoisille yrityksille ja Cruxerin perustaja. Kokemusta toimitusjohtajan, hallituksen puheenjohtajan ja liikkeenjohdon konsultin hommista. Auttaa isojen ja monimutkaisten ongelmien ratkaisemisessa.
Lue lisää →