Näkemyksiä / strategia

Cruxerin ensimmäinen blogi tulee tähän...

Ensimmäinen on aina hankalin, sanovat. 

Tuo ensimmäinen lause on muuten nimeltään "ingressi". Claude pakotti minut kirjoittamaan sellaisen, koska se on oikeasti sielultaan sadisti. 

Anyways... 

Aloitetaan lainauksella: 

"Ei se ole hullu, joka pyytää. Se on hullu, joka ei pyydä."

Lopuksi haluan kiittää kaikkia blogini lukijoita nyt vuonna 2026. 

Ennnen kiitoksia kuitenkin: 

Tärräytettäänpä tähän väliotsikko (H2)

Listataan tähän asioita: 

  • No niin. Listan kohta numero 1. 
  • Sitten tulee listan kohta numero 2. 
  • Lopulta, kolmonen. Vittu, lopultakin. 

Mutta onhan meillä muitakin listoja: 

  1. puhutaan ensin numerosta 1
  2. siirrytään sitten pohtimaan, että miltä tuntuu olla numero 2
  3. ei kahta ilman kolmatta

 

 

 

ETSITÄÄN JA RATKAISTAAN VAIKEIN ONGELMASI.

Jutellaan 30 minuuttia. Keskustelun jälkeen tiedät, mistä ongelma todennäköisesti löytyy ja mitä sille kannattaisi tehdä.

Varaa aika →